
Dokumentumok auditja
Ne legyenek többé kétségei, hogy a dokumentumai megfelelnek a jogszabályoknak!- Érezte már úgy, hogy a külső szakértőtől, partnerektől, kapott dokumentumait úgy fogadja el, fizeti ki, és alkalmazza, hogy a tartalmi/szakmai helyességéről nem tud meggyőződni?
- Gondolt már arra, hogy jó lenne egy külső kontroll ezek felett, hogy ne érhesse kellemetlen meglepetés?
- Mások is így voltak ezzel, ekkor indult ez a szolgáltatás 2015. elején, kevéssé formalizált módon.
- A tapasztaltainkat felhasználva most továbblépünk, és egy saját oldalt hozunk létre a cég ezen -nagyon népszerű- szolgáltatásának, ahol minden információ elérhető.
Mire jó a dokumentumok auditja?
Rengeteg cégnél olvastam el rengeteg szakmai anyagot a környezetvédelem, a munkavédelem, tűzvédelem, ADR, SEVESO, üzembiztonság területén.
Ez a munkám: csaknem 20 éve auditálok rengeteg féle cégnél: a mikrovállalkozástól az atomerőműig. Nagyon sok jó és rossz dokumentumot láttam már.
Ezt a szolgáltatást az a létező igény hívta létre, amit egyre több partnernél tapasztaltunk: külső szolgáltatók elkészítenek dokumentumokat, amelyeket a szervezet át is vesz, ki is fizet és esetleg csak jóval később derül ki, hogy tartalmában vagy teljességében nem megfelelő: nem tartalmaz bizonyos kötelező részeket, vagy hibák vannak benne.
Hogyan segítünk?
Mi sem szeretjük a túlbonyolított eljárásokat. Ezért egy barátságos, és nagyon hatékony rendszert álmodtunk meg.
GYORS és HATÉKONY
__________
A legtöbb dokumentumot, ami nem haladja meg a 100 oldalt, 1 héten belül átvizsgálunk, és részletes értékelést adunk róla.
Tapasztalat és szakképzettség
__________
Szakértőink nem csak tapasztaltak, hanem kvalifikáltak is: szakirányú diplomákkal, jogosultságokkal, névjegyzéki besorolással, szakmai szervezeti tagságokkal rendelkeznek
Biztonság és bizalom
__________
Az auditori munka alapja a tökéletes megbízhatóság: soha, semmilyen körülmények között még névtelenül sem adunk tovább információt, ami ügyfeleink dokumentumaiból a tudomásunkra jut.
Ismerjen meg minket

Keresünk
tanácsadó
Tűzvédelmi szakmérnököt keresünk!

Ferencz Mónika
vezető tanácsadó
Okl. környezetmérnök,
munkavédelmi szakmérnök, vegyész,
jogi szakokleveles mérnök,
ADR tanácsadó, SEVESO ügyintéző

Kovács Béla
tanácsadó
Faipari mérnök, munkavédelmi szakmérnök
Csatlakozna? Szakértőket keresünk!
Ha szivesen dolgozna ilyen feladatokon, vagy más, eddig le nem fedett területeken, örömmel várjuk bemutatkozását!
Rólunk – számokban:
A partnerek körében 2017 májusában végzett telefonos interjúk alapján
%
Hozzájárul, hogy referenciaként feltüntessük
%
Szakmai kompetenciáinkkal elégedett
%
Partnerek aránya, aki másnak is ajánlana
%
Visszatérő vagy visszatérni tervező partnerek aránya
Jogszabálylista átvizsgálás
Oldal átvizsgált dokumentum
Elégedett ügyfél
A Blumenthal Consulting Kft által bármilyen konstrukcióban végzett dokumentum átvizsgálások adatai
Szakterületeink
Környezetvédelem
Hulladékbevallások
Nyilvántartások
Üzemi szabályzatok, kárelhárítás
Önellenőrzési tervek
Energiahatékonysági dokumentumok
Jogszabálylisták
A szakterülethez kapcsolódó jogszabálylisták hatályosságának figyelése, a nem hatályos jogszabályok eltávolítása, újak jelzése
Munkavédelem
Kockázatértékelések
Védőeszköz juttatási rendek
Oktatási tematikák és anyagok
Szabályzatok és engedélyek
Átvizsgálási dokumentációk
ISO dokumentációk
ISO 9001:2015 és átállás (MIR)
ISO 14001:2015 és átállás (KIR)
ISO 50001:2012 (EIR)
MSZ EN 28001:2008 (MEBIR)
ADR, SEVESO
Üzemazonosítás (SEVESO, Kat.véd.tv.)
BVT és KVT-k SKET
ADR hatályvizsgálat (kell-e tanácsadó)
Veszélyes raktárak dokumentumai
Közúti ADR fuvarozás dokumentumai
Szabványossági felülvizsgálatok
Érintésvédelem
Villámvédelem
Emelőgépek
Nyomástartók
Szakmai cikkeink
Ezt gondolják rólunk a partnerek
Nagyon örülünk minden véleménynek. Tanulunk belőle és fejlődünk általa.
Egységáras szolgáltatások
Ezen kívül minden esetben örömmel adunk egyedi ajánlatot, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Economy
Próbálja ki elköteleződés nélkül- max 100 oldal
- max 15 észrevétel
- 10 munkanap határidő
- Egyedi jelentés (pdf)
- VAGY:
- Jogszabálylista hatályossági átvizsgálás
Business
-20% az economy árból- 5 dokumentum
- Összesen max 500 oldal
- Max 20 észrevétel/ dokumentum
- 6 hónapig bármikor felhasználható
- 5 munkanapos határidő
- bónusz: jogszabálylista átvizsgálás (1x )
First Class
Teljeskörű előfizetés- Heti 1 dokuimentum
- Max 200 oldal/ dokumentum
- Korlátlan észrevétel
- Automatikusan megújuló havidíjas rendszer, mely bámikor lemondható
- Elsőbbségi kiszolgálás
- 3 munkanapos határidő
- Korlátlan jogszabályátvizsgálás
Private Jet
Egyedi megoldások- Speciális igények
- Extra gyors határidők
- Angol nyelvű dokumentumok
- Angol nyelvű jelentés
- Tanácsadás
- Dokumentum javítás (a feltárt hibák helyesbítése)
- Egyeztetés az alvállalkozóval
Leggyakoribb kérdések:
Ha egy kérdésre nem talál itt választ, lejjebb van egy űrlap, ahol örömmel fogadunk minden kérdést.
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
What is a Divi Child Theme
Kérdése van?
Írjon bármikor, a lehető leghamarabb válaszolunk. Megadott adatait a jogszabályoknak megfelelően kezeljük, kérésére azonnal töröljük.
Email: hello@docaudit.hu
Postai címünk: 1027 Budapest, Horvát u. 14-24. IV.
Személyes recepció: A fenti címen recepció üzemel minden munkanap 8:30 és 18 óra között.
Telefon: +36-1-3233494
A szolgáltatás üzemeltetője a Blumenthal Consulting Kft.
Impresszum